neděle 1. října 2017

knihovna - K. Ryan: Turbulence touhy

Pokračování série aneb jak si hrdinové vedou dál?


Po prvním díle s názvem Elegantní hřích se vracíme k příběhu Emmy a Bena, abychom pokračovali tam, kde jsme posledně skončili. Bez spoilerů to jde těžko, ale tak… anotace se už postarala o dost, takže se nemusím nijak žinýrovat! :)


zdroj obrázku klik

kniha na:


Originální název:  Craving Him

Rok vydání v ČR: 2015
Rok vydání originálu: 2014

Počet stran: klasická kniha 288

Žánr: erotika, román pro ženy
série: Love by Design, díl druhý

Vydal:  Grada (web)
Překlad: Kristýna Vítková

První díl jsem dostala na recenzi od palmknihy.cz. Zaujal a tak jsem koukala, kde by se daly sehnat dva díly zbývající, když už jde o sérii a anotace zněly celkem slušně. Podařilo se mi sehnat za krásnou cenu na bazaru databazeknih.cz. Poohlédnout se můžete také tam nebo se zeptat Heuréky.



Anotace z grada.cz:


Emmy Clarková ušla dlouhou cestu. Z nevinné dívky se stala zkušená žena, která si umí s problémy poradit. Když se ovšem ukáže, že její nenáviděná šéfka Fiona je těhotná a že otcem by mohl být Emmyin přítel Ben, je toho i na ni příliš a Emmy se musí rozhodnout, zda o jejich vztah bude bojovat, nebo jestli sexy modela Bena opustí



Vendi, recenzent amatér:


Očekávání:

První díl poskytl průměrný zážitek. U knihy jsem se bavila, nadávala, smála a mám dojem, že i slza ukápla. Takže jsem se rozhodla pro díl druhý, protože hodnocení dvojky bylo o poznání lepší. Je to tak i z mého pohledu?

Skutečnost:

Na úvod, než na to stihnu zapomenout, hodnotím velice kladně obaly u celé série. Jsou jemné, decentní a ano, erotické. Ale nijak násilně a toho si cením, protože to není úplně zvykem.

A teď to vezmeme nezvykle celkem krátce. První díl byl průměrný ve všech směrech. Splnil očekávání. Hlavní hrdinové mě bavili stejnou měrou, jako mě štvali a v tomto duchu se nese i díl druhý. Někdy je dlouhé okřávání zbytečné a škodlivé. Snad se na mne nebudete zlobit za něco kratšího aneb jak nepět chválu ani neremcat ve třech odstavečcích.

„…O vteřinu později byla Emmy zatažena do kuchyně, aby pomohla s pečením koláčů, a já tu zůstal sedět se psem, který vypadal, že po mně každou chvíli skočí, a dvěma muži, kteří mě sledovali, jako bych byl něco nebezpečnýho a nepředvídatelnýho. Podíval jsem se na pušku, která visela v jídelně na stěně. Jo, byl jsem pěkně v hajzlu…“


Zůstaneme u tří kachniček z pěti a zaplať pán Bůh za ty dary. Ano, mohla bych být více kritická, jenže když vezmu, kolik knih vychází a je na trhu k dispozici nevím, proč něco hanět, když to není třeba. Příběh jsem zhltla, byl zajímavý, příjemný, sice žádný velký zázrak, ale tak ne, co člověk dostane do ruky, je bestseller. Možná si v té průměrnosti libuji, co já vím :) Základní otázkou pro mě je: Byl čas strávený s touto knihou promarněný? Odpověď v tomto případě zní: Ne… a za to jsou rovnou dvě kachničky. Další dávám za obal a dialogy a jednu strhávám za chování hlavní hrdinky, které bylo místy… na hlavu! Vážně jsem ji chtěla proplesknout. Tak a tady máte vysvětlení, jak jsem dospěla ke krásné průměrné trojce, a máme hotovo! Totiž ne! Ještě nás čeká díl třetí! 


2 komentáře:

  1. Tak já jako vždycky - todleto teda ne :D. Ale to už je můj problém, že jo :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A přesto si najdeš chvilku a napíšeš komentář - zlatá ♥

      Vymazat

Každý komentář velmi potěší, i kdyby to byl obyčejný smajlík. Díky za Váš čas :)